Tuesday, June 30, 2015

Intervjuu Mizukiga

1. Michael Jackson mängib arvatavasti siiani sinu elus suurt rolli..Mida sa temas veel näed ning kui palju mõjutas tema surm sinu elu?

Näen temas ühte suurt annet ja veel palju teisigi andeid. (Kõrgem jõud on andud talle nii palju kohe,heehee). Ta oli ikka väga hea inimene, võimalik, et liigagi hea selle maailma jaoks, kahjuks. Tema surm mind eriti ei mõjutanud kohe alguses. Kui 2009. aastal , 25. juunil sain teada kanal2'e uudistest, et keegi Michael Jackson suri siis teadsin kohe, et midagi väga väga tõsist ja dramaatilist on juhtunud. (Sel ajal ma vist peaaegu ei teadnudki, kes see Michael Jackson üldse on.Kuigi vist.. Natuke sain aru, et mingi suur kuulsus. :'0) Aga jah, pärast kui ta suri siis mind hakkas aina rohkem ja rohkem huvitama mind, et kes ta lõpuks siis ikkagi oli. Uurisin ja uurisin ja lõpuks saingi kõik tip-top aru. :0 Ja see hetk, kui saad teada, et ta oli põhimõtteliselt kõige kuulsam inimene maailmas: ''wow''... Ja sellest ajast saati ma kuulan tema muusikat edasi ja isegi vahest joonistan teda.. (Vähemalt üritan midagi.. :'D). Igatahes teda jään austama elu lõpuni.Elab igavesti inimeste hinges. :3 Ja igal aastal see 25.juuni, oh god.. :'c R.I.P MJ (h)

2. Kasutajanimed vahetuvad sul üpriski kiiresti. Milline kasutajanimi on sul järgmiseks välja mõeldud?

Hetkel polegi mingit kasutajanime vahetust plaanis.. Aga kunagi ei või teada.. :D Kui juhtub, et näen mingisugust väga lahedat/armsat Jaapani stiilis nime siis võin isegi jälle ära muuta. Siin mõni aeg tagasi oli mõtetes nimi..Xscape..Hm. :l (Mainin veel, et olen vahetanud kasutajanimesid umbes 18-19 korda. Vist juhin sellega ;D.)

3. Toetudes sinu urus olevale küsimusele, siis millisesse riiki sooviksid sina ise kõige rohkem reisida?

Kõige suurem soov on minna USA'sse ja täpsemalt Los Angelese linna. Tahaks seal elama hakata üldse.. Ja Jaapanis tahaks kah vähemalt korra elus ära käia. Päris huvitav kogemus oleks see.

4. Disainitunnelist on näha sinu joonistatud pilte ning annet sul ikkagi on. Kas sul on nt plaan ka tulevikus tõsisemalt kunstiga tegeleda?

- Tänan. Kui tekib mingi hea võimalus siis miks ka mitte. Kuigi mul on tunne, et ma tahaks pigem kuskil välismaal arendada seda kunsti oskust edasi. Välismaalt saab häid häid kogemusi jne. :')

5. Kui oluliseks pead sa Mängukoobast oma elus?

- Suhteliselt. Olen seal käinud juba 6 aastat ja täitsa ära harjunud, et selline koht on olemas ja saab seal oma mõtteid avaldada ja ka lihtsalt seletada teistega.

6. Sinu MK välimused peegeldavad loomingulisust. Kui loominguliseks sa end üleüldse pead?

- Ma tänan. Ma arvan, et minu sees mingi (väike?) loomingulisus ja erilisus on ikka olemas. ;) Ja see loomingulisus väljendub kindlasti ka minu joonistustes.

7. Kas oled leidnud koopakollide seast ka mõne päris sõbra?

Kui võtta nii, et kellega rohkem suhtlen siis küll jah. Aga kuskil väljaspool olen kah kohtunud ühega..

8. Mida tuleks Mängukoopas muuta, et see sinule rohkem meelepärasem oleks?

Võib-olla, et muuta Mängukoopa disaini..Värve...Midagi põnevamat võiks olla disainis.

9. Millised kohad sa igapäevaselt siin Mängukoopas läbid?

Oma profii,oma kamp,teised kambad ja vahest ka foorum ning jutukas.

10. Millised plaanid on sul siin suvel ning mida head sa koopakollidele sooviksid soovida?

Erilisi plaane polegi mul suveks. Vahepeal saab maal oldud ja siis linna tagasi kobitud. Aga muidu väike plaan on küll ja see on see, et ..Soome.. Mõneks päevaks. Kõikidele koopakollidele soovin head tervist ja vägevat elu . :P Mök-mök & tipa-tapa.

No comments:

Post a Comment