Tuesday, June 30, 2015

Intervjuu Wotenwufiga

1. Nimetad end koopa aktiivseimaks muusikuks. Milline oli sinu esimene kokkupuude muusikaga?

- Minu esimene kokkupuude muusikaga oli väiksena, kui ma kuulasin raadiost Terminaatorit ja ma siiralt tundsin et see meeldib mulle. Esimene kokkumuude ise muusika loomisega oli siis, kui ma mängisin  oma loogika järgi 1. klassi muusikaõpikust oma väikse süntesaatori peal. Sel ajal ma klaverit ei õppinud, kuid akordiärkidest üritasin meloodiaga midagi luua.

2. Kui muusikat sinu elus ei eksisteeriks, siis millega sa seljuhul tegeleksid?

- Hea ja õigustatud küsimus. Ausalt - mind ei eksisteeriks. Minu elu on juba muusikas ja mu tee on muusika.  No Music = No Me.

3. Kas lähiajal on sul siin plaan ebaaktiivseks muutuda?

- Hah, ei, ma ei planeeri kahjuks selliseid asju ette :D Kuid kui tulevad konkurssid/kontserdid siis vast ikka mõned momendid tulevad ette, kus ma ei saa nii aktiivselt koopaelus osaleda.

4. Oktoobris - novembris on sind võimalik näha Estonia kontserdisaalis? Kas koopakollid on sinna samuti oodatud?

- Muidugi on oodatud! Piletid  peab ise ostma kahjuks, need kallid pole.

5. Kui sind siin pole saadaval, siis sa arvatavasti harjutad? Kui õige see väide ka on?

- Miks ma peaks valetama? Just 5 minutit tagasi, enne  küsitluse märkamist, tulin klaveri tagant ära. Harjutasin Revolutsioonilist etüüdi.

6. Millega sa siin tavaliselt tegeled? 

- Tavaliselt üritan punkte teenida. Selleks teen ringi peale - Vahetan nägu ( :D ),  luban, et ei ropenda, lisan jutukoopasse lause ja pealkirja ning mängin mõned punnijahi mängud. Enamuse ajast olen ma hoolsalt jutukas, juhul, kui seal kedagi on.

7. Kuidas läheb arutlemine Mängukoopa aktiivseimate kasutajatega Mängukoopa olekust, ettepanekutest ja tulevikust?

- Kamp sai küll valmis tehtud,  mõned liikmed ka,  arutamine läheb mõnel teemal hästi, kuid siiski on kartus, et asi vajub alla poole. Tegelen sellega  ilmselt varsti.

8. Kuidas sa sattusid siia?

- Olin 2. klassis, kui klassiõde soovitas koobast Tegin siis endale konto. See sai küll kustutatud ja praegune tehtud (tobeda nime pärast). Aasta hiljem olin väga aktiivne erinevates kampades ja mujal.

9. Kuidas planeerid oma vabaaega?

- Minul, kui uusikul on nüüd küsimus - Mida pidada töö- ja vaba aja all silmas? Muusikat ma ju naudin, töö ongi minu vabaaeg. Ilmselt on siis vabaaeg lihtsalt kasutu laisklemine, mida ikka teleka ees satub tegema. Harjutan ju ka vabast ajast. 

10. Mida toredat sooviksid siia lõpetuseks veel lausuda?

- Olge kõik aktiivsemad ja teised võiksid sama toredaid üritusi ja  algatusi teha, nagu see intervjuu siin :)  Koopas on suurem aktiivsus   lojaalsetelt kollidelt alati oodatud :) 

No comments:

Post a Comment