Thursday, July 2, 2015

Intervjuu BrokenWings-iga

1. Millega sa Mängukoopas tihtipeale tegeled?

- Tavaliste asjdega- kambad, jutukas ja kollipunnid. Kui viitsin, lisan mänge ja muid asju ning ''kõpitsen'' urgu.

2. Kellest pead sa siin kõige rohkem lugu?

- Ilmselt khris'ist ja nailja'st. Nad on olnud siin alates aegadest, kui olin umbes esimeses klassis. Nad olid jõhkrad tegijad minu silmis. Nad olid kõik, mis ma siin üldse olla tahtsin- tuntud, paljude kollipunktidega jne. Respekt nende vastu on jäänud siiani. Nad on viitsinud iga jumala päev siin käia ja seda kohta elus hoida. Koobas vajab rohkem inimesi, kes innustaksid teisi kolle siin käima.

3. Millega üritad Mängukoopas silma paista?

- Ohh, ei üritagi millegagi. Lihtsalt olen ja elan rahus. Kui silma paistan on loomulikult tore, aga kui ei paista, siis ära ka ei sure.

4. Kuidas kirjeldaksid siinseid koopakolle? Kas nad sarnanevad sinuga?

- Mäletan neid koopa kuldaegu. Siis oli igasuguseid- toredaid ja ülbeid. Praegusel ajal on kolle vähem, aga nad on toredamad ja kokkuhoidvamad. Eks iga inimene sarnaneb sinuga natuke. Ma näen igas kollis killukest ennast- olgu see meeletu lapsikus või terav must huumor.

5. Kas oled siiamaani üldse rahul Mängukoopaga?

- Mhm, natuke rohkem rahvast võiks olla, aga nii on ka hea. Mõned punnijahi mängud jupsivad vähe, aga muu kõik on väga 5.

6. Millest tuleneb selline kasutajanime valik?

- Ohhhasamumeie, miks nii raske küsimus. Ei mäletagi, see oli umbes kolm aastat tagasi. See oli aeg, kui ma hakkasin juba ingliskeelest aru saama ja seda ka rääkima/kirjutama. Oli mingi kasutaja, kelle kasutajanimes oli midagi brokeniga. Juba tsekkisin, teda pole enam või on kasutaja nime muutnud. Seda Wingsi poolt ma enam seletada ei oska :D

7. Millal algas sul suvevaheaeg?

- See aasta oli see jumala kingitus 03.06. Peale tunnistuse kätte saamist värvisin juuksed ka ära, et peeglisse vaadates meenuks võimalikult vähe neid hommikusi masendavaid padjanägusi.

8. Kas üritad igapäevaselt Mängukoopasse sisse logida?

- Ikka üritan.Viimased 10 päeva olin maal ja siis jäi see nali ära kahjuks. Kui kodus olen, siis olen vähemalt pool tundi koopas ja saan enda peale suht vihaseks, kui ära unustan. Siis on ülejäänud nädal suht suva, kas käin sees või mitte.

9. Mida tuleks teha selleks, et Mängukoobast veelgi aktiivsemaks muuta või on need ajad juba läbi?

- Isiklikult arvan, et Mängukoopa kõrgajad on läbi. Aga kõik, kes veel koopas on, peaksid õpetama oma väiksed õed-vennad ja lapsed :D koobast armastama.

10. Millist kokteili soovitaksid koopakollidele?

- BWE'd ehk BrokenWingsi Eri. Sellel pole kindlat retsepti- lihtsalt asjad, mis ette juhtuvad. Soovitatavalt emme poolt heaks kiidetud söödavad asjad, aga muru, muld ja muud looduslikud asjad ilmselt ära ei tapa. Isiklikud lemmikud on cayenne pipar (suures koguses), ketšup, kuuseokkad, käbid, sogane ojavesi, halvaks läinud piim ja paar poolmäda õuna :D Eelnev oli kerge troll, ärge igaks juhuks tehke midagi sellist. Jooge vett ja olge tervislikud ja värki ;)

No comments:

Post a Comment