Friday, July 3, 2015

Intervjuu Estin4-ga

1. Kui oluliseks pead sa urustaffi tegemist? Kas eelistad rohkem iseendale seda teha või teistele?

- Ega minu meelest see urustaffi tegemine pole ka nii oluline. Eelistan teha urustaffi, vahet pole, kas teistele või iseendale, peaasi, et lihtsalt teen urustaffi.

2. Mis on sul siin Mängukoopas veel saavutamata?

- Ma tahaksin palju tähti ;D

3. Mida sa Mängukoopasse sisse logides hakkad koheselt tegema?

- Tavaliselt lähen teen täna ei ropenda, edasi lähen miljonimängu ja käin veel igasugustes kohtades..

4. Missugust remonti sinu kolliurg veel vajab? Kui palju sulle endale meeldib enda kujundatud kolliurg?

- Ma tunnen, et mu kolliurust oleks nagu midagi puudu.. Ma arvan, et mu urg on hetkel nii ja naa, aga ma plaanin teha uut headrit, tausta jne..

5. Kas siin kohas leidub keegi, kellest sa ka eeskuju üritad võtta? 

- Üritan võtta neist eeskuju, kes teevad minust ilusamat urustaffi.

6. Mitu aastat planeerid Mängukoopas veel veeta? Miks?

- Ma ise ka ei tea.. Ei oska nagu pakkuda täpselt, aga igatahes ma kavatsen veel siin olla.

7. Kui tihti sa lihtsalt Mängukoopasse tuled, et mängida siin olevaid mänge?

- Vahepeal mängin, kui isu tuleb.

8. Millele sa tavaliselt kulutad enda kogutud kollipunkte?

- Tavaliselt ma kulutan kollipunkte riiete peale, et natuke uusi asju lisada enda välimusse.

9. Milliseks kujunevad järgmised kaks suvekuud? 

- Pole tehtud mingeid plaane väga, eks näis..

10. Kirjelda ennast ühe lausega, et koopakollid teaksid kellega täpsemalt tegemist on.

- Olen urustaffitegija, kes teeb urustaffi PS-is ja muud erilist ei teegi.

No comments:

Post a Comment