Friday, July 3, 2015

Intervjuu brokenhead-iga

1. Millised on sinu suhted koopaga?

- Mängukoobas on saanud kohaks, kus ma käin automaatselt ilma, et mul peaks olema tahtmist siia tulla. Iga päev  paar korda ikka käin siin ja uurin, mis toimub.

2. Milliste sõnadega kirjeldaksid hetkeseisuga koobast?

- Üsna vaikne koht võrreldes sellega, mis kunagi oli, aga siin on siiski põhjust veel käia. Nagu suurlinnast kaugel asuv provints.

3. Kui palju sõltub sinu elu jalgpallist? Missugust jalgpalliklubi ise parasjagu toetad?

- Umbes pool elu ongi ehk jalgpall. Suvel mitte nii väga, aga sügisest suveni, kui hooajad kestavad, siis puutun igapäevaselt sellega kokku. Lemmikklubi on Real Madrid.

4. Kui palju sa ise enda arvates oled koobast mõjutanud ning palju on koobas seda suutnud ise teha?

- Ei tea, kui palju just mõjutanud olen, võibolla ehk veidi, olen siin pikki aastaid aktiivselt tegutsenud. Raske küsimus minu jaoks.

5. Kuidas saad hakkama vananemisega? Kas see toob siin olles mingisuguseid lisakohustusi?

- Päris ränkasid kohustusi just ei too, aga praegused aastad on väga pingelised, kuna pidevalt tuleb edasi liikuda. Just gümnaasium töö kõrvalt lõpetatud, nüüd vaja sügiseks ülikooli saada ja normaalne töökoht ka leida, et saaks üksi Tallinnas elada ja rahulikult selle nimel töötada, et 2019 aastal Riigikokku jõuda.

6. Mida teed siin selleks, et teistele vähegi meeldida?

- Ma ei tee väga palju selleks, et teistele meeldida, olen see, kes olen ja meeldin nendele, kellele meeldin. Mul on muidugi kummaline iseloom ja ma olen kummaline isiksus, nii et ma ei meeldi kohe üldse mitte paljudele. Aga noh, peamiselt üritan olla viisakas ja sõbralik. Päriselus tuleb see küll välja, siin vist mitte eriti.

7. Siin oldud aastatega on koobas enamjaolt muutunud. Kas paremuse poole?

- Sellist tunnet mul ei ole, et vanemad koopad oleksid paremad kui praegused või vastupidi. Varasemad olid paremad selle pärast, et siin oli rohkem elu. Selles suhtes on pigem taandareng toimunud, aga ma usun, et koobas võib veel palju paremaks saada.

8. Mida teeksid sina ise selleks, et Mängukoopa aktiivsus tagada?

- Käin ise enam-vähem igapäevaselt siin, aga teiste aktiivsust ma tõsta ei saa ja väga palju ma siin ka teha ei jõua, pean tegelema enda eluga.,

9. Mida ja miks igatsed siin olles kõige rohkem?

- Vana aktiivsust, kus foorum oli väga aktiivne, headerite jms võistlused väga populaarsed, kasutajad hoolitsesid oma kolliurgude eest, tellisid pidevalt kujundust ja oli palju teemasid, kus kujunduse tegemise teenust pakuti jms. Igatsen seepärast, et oli tore aeg.

10. Milliste asjadega soovitaksid koopakollidel suvel tegeleda?

- Puhata, puhata, puhata. Ja võtta endale suuri eesmärke ja nende nimel töötada. Siis jõuab kaugele.

No comments:

Post a Comment