Tuesday, August 27, 2013

Intervjuu 1DLover-iga

1.Kasutajanime järgi võin ma aru saada, et sulle meeldivad 1D poisid. Aga juhul, kui sulle enam nad ei meeldi, kas siis on plaan muuta oma kasutajanimi?
-Kasutaja algsele omanikule vist meeldisid nad jah, aga nüüd on uus omanik ja mul pole nende vastu nagu midagi, aga mulle ikka väga ei meeldi see nimi. Tulevikus on selline plaan muuta jh.
2.Kes on Zoella sulle? Mida ta sulle tähendab ning miks on ta sinu iidol?
-Tema videod teevad mind rõõmsaks, alati kui mul on halb päev lähen ja vaatan tema videosi, ta on lihtsalt nii tore ja meeldiv inimene. Samuti jagab ta väga lahedaid nippe.Niiet jah Zoella on minu üks suuremaid iidoleid ;)
3.Kuidas sa suhtud Mängukoopa uuendustesse?Kas uuendused on sinu meeltmööda?
-Noo, ma arvan et need uuendused ei ole just kõige suuremad ja need pole väga olulised need on nagu mingid pisikesed ja suht mõttetud uuendused...
Aga seegi hea et keegi tegeleb sellega ;)
4.Kas sa muidu tunned end siin mugavalt ning koduselt?Kas pole tekkinud tunnet, et nüüd on aeg siit jalga lasta?
-Mingi aeg oli küll selline tunne et ma enam ei jaksa jne. Ja siis ma tegin mängukast pausi aga tulin tagasi ja vot siin ma olen :)
5.Kellega sa saad siit kõige rohkem läbi?
-Kenno66 ;)
6.Oletame, et sa saad kusagilt järsku 200 000kp-d.Kuidas sa sellele reageeriksid?
-Ilmselt oleksin ma väga õnnelik, ning kuna ma smse saata ei saa siis ostaksin kollidelt hästi palju smse ja teeksin oma välimuse selliseks nagu sooviksin.Samuti teeksin urustaffi võista.
7.Mida oled valmis tegema, et saavutaksid Mängukoopas kuulsuse?
-Mitte midagi, kuulsus pole mulle nii oluline.
8.Nädalaega veel puhkust ja siis on kool...Kuidas see kõik sulle tundub? Kas sa oled võimeline seda seedima?
-Täiesti pekkis.
9.Mida arvad moderaatorist, Slay-st?
-Hästi, ta andis mulle mu vana kasutaja tagasi ja on muidu tore kollike kes tegeleb mängukaga ;)
10.Millised soovid edastad sa Mängukoopa koopakollidele?
-Kui sulle mingi koll ei meeldi siis lihtsalt bloki ta ära, ära hakka temaga mölisema, sest see tuleb sulle ainult kahjuks.

No comments:

Post a Comment