Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Sydameke98-ga

1.Kas sulle meeldib endale teha urustaffi või pigem telliksid kellegilt teiselt?
-Mulle meeldib teha endale staffi, kuid viimasel ajal ma eriti ei viitsi endal teha ja sellepärast tellin teistelt.
2.Sul on pastakas palju kirjutisi. Milliste tunnetega sa tavaliselt kirjutad jutte?
-Ma ei arva, et ma kirjutan jutte hästi ja sellepärast ma ei ole ammu ka kirjutanud ning ma ei mäleta mis tundega ma neid kirjutasin.
3.Kas sa suudaksid ilma Mängukoopata elada? Kui sa peaksid siit lahkuma, millise emotsiooniga sa jätaksid selle koha?
-Kindlasti suudaksin, põhiliselt kooli ajal ei külastagi mängukoopast. Kindlasti oleksin kurb, sest palju raha läinud kasutaja välimusse ja ka võistlustele. Aga ei usu, et inimesi igatsema jään - kaks mu head sõpra on mänksist juba lahkunud ja teistega ei ole eriti niimoodi sõbrunenud. Kui ma oleksin pidanud lahkuma, siis kui mängukoobas veel aktiivne oli, siis oleks rohkem kahju (:
4.Kas sinu arvates oled sa siin Mängukoopas üks professionaalsemaid tegijaid?
-Kindlasti minust on veel professionaalsemaid tegijaid, kuid arvan, et kindlasti olen ma parimatest.
5.Kas sul on Mängukoopas selline limiit peal, et nüüd täna teenin ma 100 punkti ja homme sellest summast rohkem?
-Ma ei ole kaua enam punkte teeninud siin kasutajas. Ainuke kus olen natuke on võistlusekasutaja, aga seal mingit limiiti küll ei ole. Teenin kuidas tuleb (:
6.Aga...Kui palju sa tavaliselt näed vaeva punktide teenimiseks? Kas need numbrid on sinu jaoks olulised?
-Kui väiksem olin, oli väga oluline mulle, et mul oleks palju punkte. Käisin palju oksjonitel ja suht nõme oli, kui tahtsin mingit hetsi väga ja siis keegi tuli oma suurte punktidega ja pakkus rohkem - sellepärast oli punnide teenimine oluline. Nüüd ma rohkem raiskan neid punkte ja suhteliselt ükskõik neist.
7.Kas sa tunned siin Mängukoopa seltskonnas üldiselt hästi või on sul olnud mingisuguseid probleeme ka?
-Ma tunnen end siin hästi. Mängukoopas on palju toredaid ja lõbusaid inimesi, kes ei tule sul nägu täis sõimama, iga asja peale, mis teed. Osad kollid seisavad teiste eest väljas ja aitavad abivajajaid. Olen kokku puutunud ka nendega, kes ei ole just väga sõbralikud, aga neid on siin vähe (:
8.Kas sa lahkud siit varsti või on sul plaan veel siia kauemaks jääda?
-Ma arvan, et keegi ei tahaks sinu lahkumist- arvatavasti keegi ei suuda seda üle elada.
Lahkun lähitulevikus, see suvi on viimane ja ei usu, et järgmine suvi tagasi tulen.
9.Mis on sinu eesmärgiks Mängukoopas?
-Väiksena oli kindlasti eemärk saada kuulsaks kolliks, kõik inimesed teaksid sind jne. Enam mul mingit erilist eesmärki ei ole.
10.Ütle midagi võluvat koopakollidele, et nad sulaksid.
-Kõik, kes seda peaksid lugema, soovin teile head suve (: ning tervitan teid kaugelt palmi saarelt ! - nüüd peaksid kõik sulama

No comments:

Post a Comment