Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu LiisuMiisukese-ga

1.Olen algusest peale teadnud, et sulle meeldib C.Ronaldo.Kas sa saaksid mulle vähemalt ühe põhjuse välja tuua,miks ta sind võlub?
-Ta on hea jalgpallur.
2.Sa oled siin üsna-üsnatuntud.Kas see,et sind siin tuntakse on hea tunne või hoopis vastupidi?
-Ma arvan, et ikka hea tunne.
3.Kui aktiivne üritad sa siin olla?
-Ma ei teagi, üritan ikka iga päev vähemalt korra siin ära käia . :-)
4.Kas sa oled Mängukoopas midagi juurde ka õppinud?Kui jah, siis mida?
-Tänu mängukoopale õppisin ma staffi tegema.
5.Kui suure austusega kohtled sa teisi koopakolle?
-Ma arvan, et ma üritan teisi kohelda piisavalt suure austusega. Ma usun, et kellelegi ei meelidiks, kui teda koheldaks austuseta.. ;-)
6.Mida sa üldiselt arvad Mängukoopa kasutajavõistlustest? Kas see toob rohkem kasu või kahju? 
- Ma arvan, et see toob mõlemat. Osalesin kunagi kasutajavõistlusel aga esimese vooru ajal lõpetati võistlus. Paljud kasutajad, mis võistluseks olid tehtud jäid enamustel seisma. Nii tekivad ebaaktiivsed kasutajad. Samas, kui sa võistlusel osaled saad sa kasutajat arendada ja sellest midagi uut õppida. Ja kui võistlusi ei toimuks oleks koopas mõndade jaoks igav.
7.Kas sa oled mingisuguse tünga ohvriks ka sattunud, siin Mängukoopas?
-Jah, ma otsin kunagi smse aga need jäid saamatta.
8.Ütle oma kolm lemmikut urustaffi tegijat.
-_Liiizu_, Failieh, Acelorus
9.Mida sina teeksid siin, et koopakollid rohkem aktiivsed oleksid?
-Oi, ma teeksin koobast huvitavamaks, pastakasse võiks põnevaid ja kaasahaaravaid võistlusi teha, koopakujundust võiks muuta.
10.Ütle midagi armsat, et koopakollid nurruksid (:
-Nautige suve viimaseid nädalaid, mjaow. ;-)

No comments:

Post a Comment