Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Kutsuke555-ga

1.Sa registreerisid siin hiljuti. Mis sind tõi just siia?
-Siin saab teistega suhelda,mänge mängida ja välimust teha.
2.Kuidas sulle meeldib praegune Mängukoopakujundus?Mida sa muudaksid selles ning miks?
-See on väga ilus,ma ei muudaks mitte midagi.
3.Ütle mulle üks põhjus, miks sulle see koht kohe üldse ei meeldi?
-See,et teateid on liiga palju.
4.Mida sa teed tavaliselt vabalajal? Istud Mängukoopas?
-Siis,kui mul midagi teha ei ole,nt ei lähe kuskile,siis küll.
5.Mida sulle Mängukoopas meeldib kõige rohkem teha?
-Kirju lugeda,neile vastata
6.Kust sa said teada, et selline sait on olemas nagu Mängukoobas?
Sõbral on siin kasutaja.
7.Mida huvitavat sa plaanid siin kohas teha?
-Kindlasti endale palju riideid osta,palju võistlusi ja loose teha.
8.Kust kohast tuleb selline kasutajanimi nagu Kutsuke555. Kas see kasutajanimi tuleb sellest, et sulle endale meeldivad kutsud vms?
-Mul on väga nunnu koer Aura,sellepärast panin Kutsuke.
9.Kas sa arvad, et sa muutud kunagi Mängukoopa sõltlaseks või sa juba oled selline?
-Praegu olen,aga arvan et kui olen 16 siis sellest alates siin enam ei istu.
10.Ütle midagi head lõppu, mingisugune mõttetera või õppetund, mille oled sa elus saanud.
-Kuidas küla koerale,seda koer külale.

No comments:

Post a Comment