Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Roth-iga

1.Peaaegu kõik teavad sind siin, st ,et oled Mängukoopas üks tuntumaid koopakolle. Kuidas sulle see ''tuntus'' mõjub? Kas see on hea tunne, et sind tuntakse?
-Tuntud olen ma eelkõige vanemate kollide seas, mulle tundub nii. Tuntud olemisega pole mingeid probleeme mul, sest tuntusega kaasneb ka arvestamine kui vanemasse kolli.
2.Uurisin sinu kolliurgu ning ka kasutajanime. Milline seos on sul S.Rothiga? Mis tundeid ta sinus tekitab?
-S. Roth on Saksamaalt pärit artist, kelle muusika mulle meeldib. Ta nägi mu tema-teemalisi joonistusi ja talle meeldis. Me suhtleme aeg-ajalt. Mis tundeid ta tekitab? Ma ei oska vastata, kuid ta teeb mu alati väga õnnelikuks...
3.Sa oskad väga hästi joonistada. Mitu aastat oled sa vaeva näinud, et oskad selliseid imelisi töid teha?
-Kui aus olla, siis sihilikult ma ei arendanud ennast kunagi. Samuti pole ma elades kunstikoolis käinud. Kuna mu ema ja vanaema ja teised oskavad hästi maalida, võib öelda, et tegu on perekondliku "veaga". ;-)
4.Sinu isiksusest paistab välja, et sa oled veidi vanem, kui teised koopakollid. Millises vanuses oleks sinu arvates kõige sobilikum siit saidilt lahkuda?
-Well, ma olen esimest aastat täisealine. Ma arvan, et vanus ei tohiks määrata, kui kaua sa sellel saidil oled. Peaks määrama hoopis see, kas sul on huvitav siin jne.
5.Moderaatorid on laisaks ära läinud. Milliseid turgutus sõnu ütleksid sa neile?
-Mitte kõik moderaatorid pole laisaks läinud. Pigem on suur osa neist hoopiski ära kadunud (lahkunud) ja neid ei asendata. Olemasolevad kümmekond moderaatorit teevad palehigis tööd (eriti Lyrixn).
6.Kas sinu arvates on see normaalne, et kui sa tahad kollitehases mingit hilpu, siis on see SMSi teel saadav? Kas ei peaks SMSid asendama punktidega?
-Arvan küll, et on normaalne. Sissetulek ju... Kuid mina soovitaksin üle vaadata, millised on SMS'i eest ja millised punktide. Mõni pole väärt SMS'i. Mõni pole isegi punkte väärt.
7.Mis on sinu punktide kogumise nipp?
-Hah. Iga päev korra sees, siis nädala lõpuks 500 punkti ja 5 tähte. That's all. ;-)
8.Kas sa siin kohas mänge ka mängid? Milliseid mänge sa enamasti mängid?
-Ma ei mängi üldse.
9.Kui sulle tehakse pakkumine, et hakka miljonimängu moderaatoriks, võtaksid pakkumise vastu?
-Võimalik, et isegi võtan.
10.Ütle midagi positiivset, mis teeks koopakollidel tuju heaks.
-Mängukoobas ei sure vähemalt mitte enne välja, kui ma siit kadunud pole. ;-)

No comments:

Post a Comment