Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu eestiminecraft-iga

1.Kas ma saan õigesti aru, et sulle meeldib Minecraft ning sellepärast on sul selline kasutajanimi?
-Jep.
2.Sa oled poiss, eks? Miks sa just siia Mängukoopasse tulid? On see sinu arvates normaalne, et siin leidub isegi poisse, kuigi neid on vähemaks jäänud?
-Olen jh.Tulin sellepärast,et oli igav ning siin leidub poisse jh,parimad sõbrad mul on siin tr12 ja Euphoria.
3.Niisiis, oled sa eestiminecraft? Mida sa ütleksid teistele koopakollidele, et nad just Minecrafti mängima läheksid ning jätaksid seejärel Mängukoopa?
-Minecraft on nagu elu ikka, ehitad maja ja elu läheb edasi nigu siin.
4.Mida head sa siin Mängukoopas ka näed?
-Siin saab häid sõpru xD
5.Mis on sinu eesmärgiks Mängukoopas, Minecrafti reklaamida?
-Eesmärk saada kõige rikkamaks kolliks! Ei,ma ei reklaami siin minecrafti.
6.Sa said hiljuti Mängukoopas esimese aarde. Millised emotsioonid väljusid sinust tol hetkel?
-Oli nagu OMG fiiling,et oli nagu O_O, aga jh super fiiling oli!
7.Kas sa lahkud siit varsti või on sul plaan veel siia kauemaks jääda?
-Ei,ma EI jäta kunagi Mängukoobast.
8.Sa oled paljudes kampades liige. Kui sulle tuleb kutse ''Hei, tule siia kampa'', kas sa siis koheselt läheksid või sa pead selle kamba tausta uurima, et kas sulle meeldib see või siis mitte?
-Uurin ikka tausta kaaa.
9.Kas sinu jaoks pole Mängukoopas välimus tähtis?
-Ei ole :D
10.Ütle midagi, midagi mis torkab seda lauset lugedes pähe.
-Olge mõnsad edasi!! x)

No comments:

Post a Comment