Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Suusi10-ga

1.Kuidas sa hindaksid oma kolliurgu?Miks just nii?
-Ma hindaksin oma kolliurgu väga kõrgelt. See ei tähenda, et mul on kõrge ego, mulle lihtsalt meeldivad enda tehtud asjad ja ma hindan kõrgelt neid asju, mis on mul enda meelest hästi välja kukkunud.
2.Kes on sinu meelest siin Mängukoopas õilsaim koopakoll?
-Ma ei ole väga paljude kollidega suhelnud, aga silma on mulle paistnud kaks kolli. Üks oleks 1DLover. Ta hindab minu tehtud staffi väga kõrgelt ja see on minu meelest nii armas. Teine oleks sydameke98/Myrel. Ta on alati nõus tegema mulle urustaffi, kui ma soovin ja ta ei küsi üldse palju tasu.
3.Kas sa registeerisid siia sellepärast, et see koht meeldis sulle?
-Kui ma ausalt ütlen, siis ma ei mäleta, kuidas ma üldse mängukoopasse sattusin ja miks ma siia kasutaja tegin. Olen siin olnud väga kaua, ikka oma 5-6 aastat. Mitte küll selle kasutajaga, aga kasutajaga KoopaKadja (:
4.Kui tihti sa saad endale lubada kollitehases olevaid SMS-iga asju?
-Kunagi sain (: Aga hetkel olen mõistnud, et ei ole mõtet raisata oma taskuraha mingi mängu peale.
5.Kas sa oskaksid öelda mõnda sama head kohta nagu Mängukoobas?
-Kõik oleneb sellest, mis kellelegi mängukoopas meeldib. Mina käin siin hetkel sellepärast, et tegeleda photoshopiga. Mulle meeldib nokitseda selles programmis. Aga kui keegi käib selle pärast, et mängida mänge, siis mulle meeldis vahepeal ka selline koht, nagu Playforia. Aga muidu, päris sellist kohta ei oska küll nimetada.
6.Kas oled rahul enda kasutajaga siin Mängukoopas või on sul plaanis rohkemat?
-Olen küll rahul. Punkte on piisavalt, tähti ka ja ka kollitehasest on üsna palju asju. Ja kui veel arvestada sellega, et mul on veel üks kasutaja, mis on veel paremal järjel kui see, siis olen ma ikka vääääga rahul (:
7.Sul on Mängukoopas väga ilus stiil. Kas sellises stiilis oled sa ka päriselus või on see lihtsalt üks fantaasia?
-Aitäh sulle (: Ei see ei ole fantaasia, vähemalt mitte kõik. Mulle meeldivad mugavad riided, näiteks teksad ja mingi lihtne pluus ja jalas kannan pm kogu-aeg tenniseid või tosse. Ma üritan oma igapäeva stiili anda ka sellesse karakterisse, aga mõnikord meeldib ka muud proovida.
8.Tundud päris tore olevat, kas sa nõustuksid sama toredate koopakollidega ka tutvuma?
-Suur tänu jälle (: Aga, jaaa, ikka oleksin.
9.Kuidas kirjeldaksid pubekaid Mängukoopas?
-Ei ole väga palju selliseid kohanud (: Tegelikult olen ka ise veel selles eas. Olen 15 (: Siin koopas on palju kolle vanuses 9-13. Enamus on väga sõbralikud ja mõistvad, aga mõned ka ülbed ja arvavad, et nemad on siin kõige tähtsamad.
10.Ütle midagi positiivset siia lõppu, et meil mõlemal oleks hea tunne sees.
-Kõigepealt, tahaks ma tänada sind, et sa viitsisid üldse sellist asja ette võtta. Mul oli väga tore. Ja midagi positiivset: Praegu on SUVIIII!!! Nautige kõik! Ja üldse You Only Live Once, so naudi kõike!

No comments:

Post a Comment