Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu trintsu123-ga

1.Mis on sinu unelm sooviks Mängukoopas?
-Minu unelm soov Mängukoopas.. ma ei teagi, ausalt öeldes. Võibolla see, et see aktiivsemaks muutuks. Tahaks vanu aegu tagasi :)
2.Vaatasin sinu tunnelit. Mida sa nüüd arvad enda tehtud töödest?
-See küsimus sundis mind vaatama tunnelisse. Laps olin. Muud pole enda kaitseks öelda. Ja ma ei häbene öelda, et riideid pole ma kunagi osanud teha. Võibolla mõni taust tuli isegi hea välja, aga riided... Ei.
3.Kas sulle meeldib siinne õhkkond?
-Siinsel õhkkonnal pole eriti midagi viga, rahvast vähe lihtsalt. Aga samas pole ka petturitest ammu kuulnud. :)
4.Mis sulle meeldib oma kasutajas?Miks?
-Mulle meeldib KÕIK. Absoluutselt kõik :) Ei oskagi midagi spetsiifiliselt välja tuua :)
5.Kas sa kavatsed Mängukoopasse jääda veel ~10-neks aastaks?
-24.aastasena Mängukoopas. Hmm, ma usun, et kui see sait siis veel eksisteerib, siis ma usun, et ka mu kasutaja on siin. Ma ei oska öelda samas, kas ma ise käin selles kasutajas.
6.Sinu urus käib hetkel remont. Kui see remont läbi saaks, mida põnevat sa ütleksid koopakollidele, et nad sinna sisse läheksid?
-Kui see muidgi kunagi valmis saab. Pole jõudu gimpi/photoshoppi avada. "Heii khuulid kollid. Checkige üle mu svegi urgu. Kuna YOLO! #I'mAwesum"
7.Sinu kirjeldusest lugesin välja, et sul on 2013 aasta proovilepanekud. Järgid sa igat punkti tähelepanelikult?
-Tegelikkuses olid need 2011. aasta proovilepanekud :) aga, ei, ei järgi. Tuleb nagu tuleb ega eriti vahet pole :)
8.Kas sind keegi on varem intervjueerinud? Kui ei, siis mis on sinu arvates selle põhjuseks?
-Jah, minu meelest on :)
9.Nagu mina aru sain, siis on sul kollitehasest 150 asja. Mida sa kavatsed selle suure arvuga peale hakata?
-Tänaseks päevaks on palju rohkem. 2011. aastast on see niimoodi see sinna jäänud :) Aga kambasiseste missi & meistri võistluste jaoks on hea, kui on palju erinevaid riideid :)
10.Mida fantaasia rikast sõnaksid sa teistele?
-Ma ei suuda enam su sveke küsimusi händelida. Olge awesumid ja yolo svek 420 blaze. I smoke weed everidai ;) Aga tegelt, uskuge endasse ja olge tugevad

No comments:

Post a Comment