Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu WildAndFree-ga

1.Sa oled siin uuem kasutaja, mis sind siia tõi?
-Mul on siin ka varem kasutajaid olnud. See on vist neljas kasuta. Põhjuseks, et miks ma olen MK st nii mitu korda lahkunud, on MK ebaaktiivsus, mida esineb suht tihti. Käin siin vahetevahl, kui igav hakkab. 2.Metsik ja vaba..Miks nii?
-Lihtsalt. Minu unistus kodust lahkuda ja iseseisvaks hakata. Iga noore unistus :D. 
3.Mida sa tahaksid oma kasutajas muuta (välimust,kolliurgu..jne..)?
-Midagi. Pole viitsimist. 
4.Kui aktiivselt üritad sa siin kohas pesitseda? 
-Siis kui väga igav hakkab, astun siit läbi. 
5.Kas sinu jaoks on tähtis punktide summa? Miks?
-Ei. Elus on kindlasi palju tähtsaimaid asju, kui mingi tühine punkti summa. 
6.Kui palju sooviksid sa siin kohas kuulus olla?
-Mind ei huvita kuulsus.
7.Kas sul on siin juba palju sõpru? 
-Kunagi oli palju, nüüd on vaid üksikud alles jäänud. Aga kindlastu sooviks sõpru juurde saada. :)
8.Kellel on abi vaja, siis pöördugu sinu poole? Mismoodi sa aitaksid?
-Noh. oleneb olukorrast. Kui, nt kellegil on mingi mure, aga tal pole kellegiga seda jagada ja nõu küsida, ss mina aitaksin meelsasti. Mind võib usaldada. Pole kunagi kellegi saladusi ns välja rääkinud. :) Räägiksin, toetaksin (kirja teel). Ubes naq mingi usaldusliin vms :D.
Meeldib lic inimesi aidata :). 
9.Millised tulevikuplaanid sind ümbritsevad, seoses Mängukoopaga?
-Kavatse pastakasse jutte kirjutama hakata. Praegu on üks lugu mul pooleli :).  
10.Ütle kõige ilusam eestikeelne sõna (:
-Hahaha :D Kuidas kellegi jaoks, minu arust on kõige ilusam eestikeelne sõna ARMASTUS! ;D

No comments:

Post a Comment