Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Fantacy-ga

1.Kumb oleksid sa parema meelega:kas vampiir või libahunt?Miks?
-Kas see küsimus mu kolliurust? :D Ise oleksin libahunt, kuna nad tunduvad nii ägedad lihtsalt. Pluss mu lemmikloom on hunt :)
2.Sinu kasutajanimi on päris fantaasiline, miks see nii siis on?
-Ma isegi ei mäleta miks ma sellise kasutajanime panin 2 aastat tagasi, kui ma kasutajanime vahetasin. Ehk vist selle pärast, et mulle meeldib kohutavalt fantastika, maagia ja kõik sellised nn. "üleloomulikud" asjad. Aga ma küll mäletan, et kellelgi oli juba kasutajanimi fantasy ehk kuidas seda tegelikult inglise keeles kirjutatakse. Ma lihtsalt vahetasin s'i cga.
3.Punkte on sul päris palju. Mida sa nendega peale hakkad, mis on sinu missiooniks?
-Punkte on sul päris palju. Mida sa nendega peale hakkad, mis on sinu missiooniks? Eks nad on aastate jooksul kogunenud. Ilmselt raiskan ära urustaffi tellimise peale.
4.Kui sa saaksid soovida midagi Mängukoopaga seoses, siis mis see oleks?
-Et rohkem inimesi peale tuleks ja et moderaatorid eksisteeriksid.
5.Vaatasin sinu tunnelit ja nägin seal palju joonistusi. Joonistused on u. 3 aastat tagasi lisatud..Kas sinu hobiks on siiamaani joonistamine?
-Ei ole, see oli lihtsalt aeg mil ma ema juures elasin ning mul seal ühtegi sõpra ei olnud.
6.Mängukoopas on päevikud. Mida sa arvad sellest kogu värgist, kas need on vajalikud?Kas seda võiks kasutada nagu enda päris päevikud (mida oled teinud jne..)?
-Mina neid isiklikult ei kasuta, aga ei keela teisel neid milleks iganes kasutada.
7.Kas sa mäletad seda päeva, mil sa registreerisid siia?
Ei, aga ma usun et mu vend aitas sellele kaasa et siinsete inimestega liituksin.
8.Kas sa käid igapäev sees? Millepärast?
-Ma alles hiljuti hakkasin siin uuesti käima, aga hetkel olen küll igapäev sees kàinud. Mul lihtsalt netis igav.
9.Kui palju kuulsust sa tahad endale siin koguda?
-Ega ma kuulusust ei tulnud siia otsima :)
10.Sõna midagi vahvat! (:
-Ära ole salat, ole kõige parem brokkoli kui sa olla saad!

No comments:

Post a Comment