Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Daisy-ga

1. Sa ei ole mängukas uus kasutaja, kas uue kasutaja tegemine tuli, kui välk selgest taevast?
-Just! Oma päriskasutajas hakkas igav ja tekkis soov kujundada urgu ja ammu oli juba selline kasutajanimi ka mõeldud, mis meeldis.
2.Mida huvitavat plaanid sa enda uues kasutajas teha?
-Eks näis, alustuseks kogun punkte, tegelen graafikategemisega ja ega väga muud vist teha polegi. Üritan selle kasutajaga jõuda sama kaugele kui teisega.
3.Sa oled oma kolliuru kujundusega palju vaeva näinud. Kuidas sulle ise meeldib, oled selle kogu tulemusega rahul?
-Ainus asi millega ausaltöeldes vaeva nägin oli header. Kõik see piltide otsimine jnejne, aga muu tegin küll tõesti 5 minutiga. Ja rahul olen ka väga. Paar asja häirib, nagu näiteks see, et salvestasin asjad vales formaadis, aga pole hullu ja käib küll. (:
4.Millest sa unistad Mängukoopas?Miks just sellest?
-Enda kasutajaga seoses võibolla sellest, et mul oleks ka kunagi 1000 tähte ja palju punkte, eelkõige selleks, et kui tekib vajadus maksta millegi eest, või kui tahan osta midagi, siis ei pea muretsema, et kust siis neid saada. Aga mängukaga seoses sellest, et koobas koguks jälle pisut aktiivsust ja et näiteks disainitunnel ja pastakas tööle hakkaksid uuesti.
5.Millisel interneti saidil sa käiksid, kui Mängukoobast ei eksisteeriks?
-Ei ole ühtegi teist saiti, millega asendaks mängukoobast. Aga käiksin edasi lihtsalt nendes, milles praegugi käin. Isegi kui mängukas kinni pandakse (mida küll juss lubas, et kunagi ei juhtu), siis Photoshop jääb mulle ikkagi ja kui igatsus peale tuleb, teen paar hetsi. (:
6.Kas sul on mingisuguseid ideid Mängukoopaga seoses, et see püsiks siiski aktiivsena?
-Ma arvan, et see ''aktiivsus'' mis siin praegu on, see jääb, enam aktiivsemaks koobas ei saa. Aga nagu ma ütlesin, ma arvan. Varem käisid jah 9-13 aastased siin põhiliselt, aga nüüd on kõik ju facebookis, twitteris jne. Kõik arvavad, et see on lapsik, aga kõik kes siin kunagi käinud on, võivad tõestada vastupidist.
7.Veider küsimus, kuid kas sa oled ennast siin kuidagi ka häbistanud?
-Ei mäleta tõesti. Kindlasti kunagi olen, aga need nii pisiasjad. Midagi suurt tõesti ei ole teinud.
8.Peale ebaaktiivsust siin koopas, oled sa muidu Mängukoopaga rahul?
-Njah. Lubati küll uut kujundust aasta-paar tagasi, aga pole tulnud ja punnikas ei lähe mul skoorid sisse.. Võibolla neid veel, aga rohkem ei tule ette.
9.Mitu korda päevas sa umbes koopasse sisse logid?
-Mul mängukas koguaeg ühes tab'is lahti, aegajalt refreshin, vaatan kas kirju või midagi on ja kas foorumis keegi midagi põnevat on kirjutanud.
10.Ütle midagi armsat, mis soojendaks koopakollide südamed (:
-Ma ei tea kui armas see just on, aga praegu on suvi ja võtke kindlasti kõik viimast sellest ja tehke ära absoluutselt kõik, millest unistasite koolipingis istudes. Varsti tuleb jälle kool ja korraldage oma suvi nii, et ei peaks sügisel seda kahetsema! (Ja dinosaurused on tegelikult ussid, kes on põrsa ära söönud (: )

No comments:

Post a Comment