Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu NoBody-ga

1.Sa osaled kasutajavõistlusel ning peale selle sul on veel kolm kasutajat. Mida sa plaanid nendega teha?
-Ilmselt annan kasutaja Lola ära, võib-olla ka Nobody, kui võistlus lõppeb/välja langen. SkyDragonit aga enam ära anda ei raatsiks, võib-olla kunagi annan tuttavatele. mustmustikaga.. ma ei tea mis saab, temaga olen siin koopas veetnud päris mitu aastat ning ka sms-e on, aga kui lahkun, siis teda siia kopitama jätta ka ei taha.. Loodetavasti ei juhtu see veel nii pea, et koopasse enam tagasi ei tule.
2.Sulle tundub karate äge..Kas sa käid kusagil trennis või see meeldib sulle niisama?
-Käin trennis, ja tõesti armastan seda. Minu jaoks on see nii huvitav- tehnikad, jaapani keel ja ajalugu, katad (vormharjutused/võitlus kujutletava vastasega), kumite (võitlus reelse vastasega), võistlused, vööeksamid.. Käin trennis ka sealsete inimeste pärast, kes on väga.. huvitavad inimesed, kellega kunagi igav ei hakka.
3.Mida sa kavatsed Mängukoopas praegu teha, kas sul on mingisugune eesmärk püstitatud?
-Mmm.. eesmärki just erilist pole, aga soovin veeta aega lõbusalt, lahedate inimeste seltsis.
4.Kas Mängukoobas on sulle mõne õppetunni ka annud, kui jah, siis millise?
-Jah, ära postita midagi, mida pärast kahetsema võid hakata.
5.Kas sa sooviksid, et kõik tunneksid sind siin?
-Mitte just kõik, aga kui mõned teavad, kes ma olen, siis sellest piisab.
6.Kuidas suhtud teistesse koopakollidesse?
-Väga lahedad ja sõbralikud inimesed. Muidugi leidub ka erandeid, ent neid on vähe. Olen väga õnnelik, et siia tulin, muidu poleks ma paljude fantastiliste inimestega kokku puutunud.
7.Kui sa saaksid, siis mida sa muudaksid Mängukoopas?
-Vahetaks aeg-ajalt kujundust, teeks disainitunnelisse ja pastakasse võistlusi, uued riided kollitehasesse.. ühesõnaga, üritaks koopa taas ellu äratada.
8.Sa teed urustaffi, kui palju punkte paneksid sa endale kümnepallisüsteemis?
-Kunagi tegin.. normaalset staffi, aga enam pole brushe ning viitsimist on vähemaks jäänud, seega kui enne oleks hinnanud 10p süsteemis 7, siis nüüd pakuks ehk 4,5p.
9.Kui sa peaksid valima oma nelja kasutaja vahel..Millise valiksid?
-Mustmustika, kuna olen talle kõige enam asju ostnud ja staffi teinud. Võib öelda ka, et se kasutaja on nelja kasutaja vahelt valides kõige tuntum. Ka SkyDragon oleks variant, teda annaks kõvasti rohkem arendada, aga algus on juba tehtud.
10.Ütle midagi inspireerivat.
-Hehe.. ma ei teagi. Okei: Elu on lill, persse need muruniidukid!

No comments:

Post a Comment