Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu MalluMuzz-iga

1.Oled üpris uus kasutaja. Mis sind üldse siia Mängukoopasse tõi?
-Tegelikult olen koopas olnud juba mitu aastat aga olen kogu aeg paroolide unustaja -.-
2.Kui palju sa pead tähtsaks oma kolliurgu? Uuendad seda pidevalt?
-Pean seda suhteliselt tähtsaks aga ei uuenda seda väga tihti .
3.Mida sa tahad siin Mängukoopas veel korda saata?
-Ei teagi. Võibolla teen millalgi oma kamba, hakkan staffi varsti vb tegema.
4.Kas sa oled Mängukoopa õhkkonnaga rahul? Arvad, et siin on kõik sõbralikud ning vahvad?
-Suhteliselt jah aga olen ise kokkupuutunud yhe ''Ahistaja/terroristiga''
5.Kas sa oled rahul oma Mängukoopa välimusega?
-Ega sa ei kahetse, et oled saatnud sms-i? Täitsa rahul olen võibolla millalgi muudan seda natuke aga hetkel olen rahul. Ei kahetetse midagi
6.Mida tuleks sinu arvates Mängukoopas muuta, et see muutuks köitvaks?
-Lisada midagi huvitavat kust saaks rohkem punne koguda. Yhineda mingi Eesti mängu lehega.
7.Oled sa aarete püüdmisel väga osav? Kas sinu arvates on see vajalik?
-Olen otsinud aga ei ole leidnud. Kokku kogu selle aja millal ma olen koopas olnud 3-5 aaret. Ei tea kas just vajalik aga suht huvitav mõnede jaoks.
8.Kuidas sa tavaliselt teenid siin Mängukoopas punkte?
-Igapäev käin koopas.Vahetan midagi välimuse juures ja annan kollivande '' Täna koopas ei ropenda'' vms see oli
9.Kas sulle meeldib Foorumis käia?
-Ikka sealt leiab alati tegevust .
10.Millist heategu tahaksid sina teha Mängukoopale?
-Tahaksin koopa jälle kuulsamaks teha Aga ei tea kuidas ._.

No comments:

Post a Comment