Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Phece-ga

1.Sul on palju kasutajanimesi olnud. Mida sa arvad, kas sa muudad veel nime?
-Arvan et mitte. Mulle esiteks meeldib praegune ja teiseks see maksab SMSi, ei taha enam kulutada. 
2.Sul on kollikast 100 asja. Mida sa nendega peale küll hakkad?
-Ei tea ise ka. Vahest mõtlen, et ikka liiga palju asju, kuid samas mõtlesin augustis veel ühe SMSi saata. Mis ma nendega ikka teen, jätan alles.
3.Lähme veidi isiklikuks ka. Sinu elus toimus 18-ndal juulil kõige suurem muutus.Milline muutus?
-Ah noh. Ma muutusin teistsuguseks. Mulle hakkasid hoopis teised asjad meeldima. Eelistan nüüd rocki rahulikule ja kohvit kakaole.
4.Sul on päris hulga punkte. Kas sa oled selle tulemusega rahul või sa türgid veel kõrgemale?
-Tahan saada ikka viimasele tasemele. :D
5.Kui kalliks sa pead omale Mängukoobast?
-Väga kalliks. Ükskord kui unustasin parooli ära nutsin mingi 2 tundi, aga koopajumal aitas selle tagasi.
6.Sulle meeldib Paul Wesley..Mis on selle meeldimuse põhjuseks?
-Fänni armastus tuli sarjast The Vampire Diaries (TVD), tal on üli kõvad musklid ja ta on kena. Neljandas hooajas hakkas ta mulle meeldiba oma isiksuse tõttu ja ta on üli naljakas kui teda intervjueeritakse. Kõige rohkem meeldivad mulle ikka ta musklid.
7.Kui sul tuleb tunne, et nüüd on Mängukoopaga kõik..Mida sa teeksid siis selle kasutajaga? Jätaksid vedelema?
-Jätaks vedelema jahh, AGA ma arvan, et sellist tunnet ei tule nii pea. Vahepeal lahkusin mingi 2-5 kuuks, aga tulin tagasi.
8.Milline unistus on sul siin Mängukoopas, mis veel täitunud pole?
-Saada Muistsete Sisalike Sünteesitud VirtuaalMaagiks ja koguda piisavalt kuulsust.
9.Kas sinu mõned sinu sõbrad/sõbrannad teavad, et sa käid sellises kohas nagu Mängukoobas. Mida nad sellest arvavad?
-Mõned käisid siin ise ka, aga üks käib siia maani. Nad arvavad arvatavasti, et see on hea meelelahutus. ( Ei teagi mida nad täpselt arvavad.) 
10.Palun, anna koopakollidele mingisugune nipp, mis teeks neil elu kergemaks.
-Ikka see, et nad oleksid üksteise vastu sõbralikud.

No comments:

Post a Comment