Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Parachute-ga

1.Kas sinu arvates peab olema kolliuru kujundus kvaliteetne?
-See on iga kasutaja oma otsustada, milline ta tahab, et tema kolliurg välja näeks.
2.Sa oled siin Mängukoopas olnud väga pikka aega. Kas sellest kohast siiber pole?
-Usu või ära usu, aga Ei. Ma olen olnud siin 5-6 aastat selle kasutajaga ja see koobas on tükike mu lapsepõlvest. Ma olen niii palju sõpru leidnud siit ja ma igatsen neid vanu aegu, mis siin kunagi olid. Küllap selle pärast ma siin veel käingi - lootes, et need ajad tulevad tagasi.
3.Kas sinu Mängukoopa välimus peegeldab sind ise või teed lihtsalt oma fantaasia järgi?
-Teen, nii nagu tuju on. Osad välimused on veidrad ja teistsugused, osad on rõõmsavärvilised ja armsad.
4.Kas sa siin Mängukoopas lihtsalt ka mängid mänge või kolad niisama foorumis ja muudes kohtades?
-Ainult foorumis ja kolliurgudes käin. Siis, kui veel kasutajat polnud, mängisin mänge.
5.Mida sa arvad, kui vanalt võiks Mängukoopast lahkuda?
-Siis, kui ise soovid. Osad on 12 ja räägivad, et hakkavad vanaks jääma, et siin käia. Osad on 18 ja käivad siin veel.
6.Kui sa oled siia Mängukoopasse sisse loginud, mida sa siis kõigepealt hakkad tegema?
-Vaatan foorumisse. Kui on, siis oma teemasse. Või kui on, siis vaatan kirju ja teateid.
7.Kas sa igatsed vanu aegu Mängukoopas?
-Niiniiniiniiiiiii väga!
8.Kas sa üritad Mängukoopas olla eriti aktiivne koopakoll?
-Ja olen ka olnud! 5 aastat olen aktiivne olnud ja tõepoolest viimased 5-6 kuud pole peaaegult et üldse käinud, aga selles on kool süüdi.
9.Mida sa arvad Mängukoopa noortest. Kuidas nad suhtuvad sinu arvates ellu?
-Mis ma ikka arvan. Mängukas on kõik kollid minu arvates palju mõistlikumad ja toredamad, kui need noored, keda tean päriselus. 
10.Kas sa imetled siin Mängukoopas kedagi?
-Koopajumalat imetlen selle kõige eest, mida ta siin teinud on otseloomulikult! Kui ma veel uus siin koopas olin, imetlesin kasutajaid nagu C2tu ja kammekene, tahtsin teha imeilusat graafikat nii, nagu nemad ja olla tuntud selle poolest. Tahtsin olla ka kuulus koll koopas (: Ja ühesõnaga ma arvan, et ma olen selle saavutanud.

No comments:

Post a Comment