Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu PopstarMinx-iga

1.Kus kohast sa sellise kasutajanime välja mixisid?
-Ma mõtlesin, et oleks üsna lõbus näha kuidas kasutajad sellele nimele reageerivad. Mu hüüdnimi on Minx ning kui ma olin umbes viiene ma tahtsin saada popstaariks seeparast tuligi PopstarMinx.
2.Oled uus kasutaja siin Mängukoopas. Mis sind siia registeerima kutsus?
-Mu vanad sõbrad käisid mulle koguaeg pinda ning lõpuks tegin siis kasutaja ära (:
3.Sinu kolliurg on üpris värvidest kirev. Kas sulle endale meeldib?
-Jah see on minu arust ka üpris kirev ning see meeldib mulle väga (:
4.Sinu Mängukoopa välimus on väga rokilik. Kui palju higi ja vaeva sa enda elust sellele kulutasid?
-Ei tea kas nüüd higi ja vaeva sai kulutatud aga natuke siit ja natuke sealt ning valmis se oligi.
5.Mida head plaanid sa siin Mängukoopas korda saata?
-Plaanin saada kõik teised kollid seal arvutite taga naeratama.
6.Vaatasin sinu blogi..Miks sa inglise keeles seal kirjutad? Miks mitte oma kodukeeles?
-Inglise keel on mulle nagu teine kodukeel aga peamine põhjus on see, et minu blogi vaadatakse üle maailma ning ma tahan, et kõik saaksid aru. (: Kui ma kirjutaks emakeeles siis ainult Eestlased saaks aru. Inglise keeles kirjutamisega ma õpi ka rohkem keelt (:
7.Kas sul on plaan Mängukoopas kuulsust koguda?
-Eks tulevik näitab mis juhtub.
8.Kas sa kavatsed siia kauaks jääda?
-Loomulikult kauaks. Kuidas siis teisiti?
9.Kui palju pead lugu teistest koopakollidest?
-Väga väga väga palju. Ma leian siit kindlasti toredaid sõpru ja sõbrannasid kellega koos aega viita (:
10.Ütle midagi õpetlikku, mis paneks teised koopakollid veidiks ajaks mõtlema.
-Naerata. Kogu aeg naerata. Muidu kaob su sära ning seda on raske tagasi saada. Pealegi, maailmas ei ole ühtegi koledat tüdrukut ega poissi ning naeratus teeb kõigi ilusamaks. : )

No comments:

Post a Comment