Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Mennu-ga

1.Millal on sul plaan, siit saidilt lahkuda?
-Ilmselt mitte veel väga varsti. Ma arvan, et vähemalt paar aasta käin ikka edasi. Kooli ajal vähem, suvel rohkem, aga ikka mõne aja tagant, et vaadata kuidas siin läheb.
2.Kas sul on siin palju sõpru/sõbrannasi?
-Ma siin otseselt kellegiga väga headeks sõpradeks ei ole saanud, aga ma tean, et väga mitmed minu päriselu sõbrad on siin(kuigi enamus nendest ei käi enam sees).
3.Vaatasin sinu pastakat, päris sisukad kirjutised. Mida sa ise arvad nendest, kas kirjutad neid enda peast mõelduna või oled ka saanud mingeid mõtteid ka kusagilt mujalt?
-Ahh, need juba päris vanad seal, üle aasta pole kirjutanud. Osad nendest on paremad, teised aga mitte nii väga. Umbes 3 on vist ühe võistluse jaoks kirjutatud, ülejäänud on niisama. Üks juttudest võistlusel pidi olema kuulsustega, niiet seda kirjutades käisin ma internetis ringi. Teiste juttude mõtted on lihtsalt pähe tulnud.
4.Millal sa viimati jõid Mängukoopa limonaadi? Kas sulle üldse maitseb?
Viimati jõin vist 2 aastat tagasi ning see viinamarja oma maitses küll väga. Kahju, et seda enam ei toodeta:(
5.Me mõlemad teame, et Mängukoobas oli varasematel aastatel ülimalt edukas. Mis on nüüd sinu arvates see põhjus, miks see nii enam ei ole?
-Praegusel ajal on väga mitmed uued lehed tekkinud, mis on noorte seas palju populaarsemad. Üks asi võib olla veel kah nimi ''Mängukoobas", tuleb ju popp olla ning siis ei saa enam sellistel lehtedel käia, mille nimes on Mäng. Ja kolmas asi on ilmselt see, et vanad olijad hakkavad lahkuma, aga uusi enam juurde ei tule, niisiis ongi jäänud need, kes veel vanadest on.
6.Kas sa oled palju vaeva näinud punktide kogumiseks?
-Ma üritan ikka iga päev sees käia, et 500 punkti pühapäeval saada, aga muidu mitte väga.
7.Kas sa teadsid, et ma just sain sinu profiililt aarde. Sellepärast teen sulle ühe lisa küsimuse juurde! (;
-Yee, palju õnne aarde puhul siis:)
8.Sa oled mitmeid aastaid siin pesitsenud. Kas sa oled varem endalt küsinud, et miks olen ma küll siin oma vabaaega sisustanud?
Üllataval kombel olen seda isegi päris mitu korda mõelnud ning ilmselt sellepärast olengi ma päris pikkadeks aegadeks siit vahepeal ära olnud. Aga iga kord olen ikka tagasi tulnud, kuna see on alati tore koht, kus olla.
9.Mida sa arvad Mängukoopa kollidest?
-Ma tean siin väga mitmeid toredaid kolle, kuid olen näinud kah mitte nii toredaid. Üldiselt on õhkkond ikka tore ja meeldiv.
10.Kas sul on siin Mängukoopas, mõnda eesmärki?
-Võibolla mu üks juba päris pikkaegne eesmärk on saada graafika tegemises niiöelda "profiks". Ma olen sellega juba päris pikka aega tegelenud ning enda meelest juba päris mitu ilusat hetut või avatari valmis teinud. Kuid arengut veel jagub.
+11.Kas sul on Mängukoopas mingisugust kõrget soovi?
Ausalt öeldes ei ole. Mulle meeldib madalat profiili hoida ning mõnusalt siin aega veeta.

No comments:

Post a Comment