Friday, August 30, 2013

Intervjuu tibi20-ga

1.Sul on hetkel käsil pildistamisvõistlus. Kelle pildid on sulle rohkem silma jäänud?
-Jah. mrsZombie'l on teistest erinevad pildid, Gazizga'l ka väga ilusad.
2.Kas sa teed enamasti on Mängukoopa välimusi oma fantaasia järgi või peitub sealt ka sinu stiili?
-Põhiliselt vaatan, mis asjad kokku sobivad. Samuti oleneb aastaajast jne.
3.Kas sinu kasutajanimi tuleneb sinu enda hüüdnimest?
-Ei, selle ma panin täitsa niisama. Tegin selle kasutaja, kui oli 8 v 9, seega ei mõelnud eriti lahedat kasutajanime. Muuta ma seda kindlasti ei taha, sest osad juba teavad mind selle nime kaudu.
4.Kellelt sa enamasti urustaffi tellid. Kas oled kunagi ise ka teinud?
-Ammu ei ole tellinud.. Hetkel ostan oksjonite kaudu. Jah tegin varem, päris hästi, aga Gimp kustus ära.
5.Kui palju punkte kavatsed sa koguda? Miks?
-Kindlat summat küll ei ole. Ega ma ei kogugi eriti punkte, ma lihtsalt ei raiska neid :')
6.Milline võiks uus Mängukoopa kujundus välja näha? Mida sa arvad?
-Noh, kuna sügis on tulemas, siis võiks seal olla sügisvälimus ja sügisesed lehed vms.
7.Kuidas sinu arvates Mängukoopa moderaatorid töötavad siin? Kas oled nende tööga siiamaani rahul olnud?
-Ma ei tea. Siis kui siin veel Joosu oli, oli kuidagi parem. Hetke tööd ei oska hinnata.
8.Millal sa viimati Mängukoopa limonaadi jõid? Kas maitses?
-Kolm - neli aastat tagasi. Maitse oli tavaline, kuid hea.
9.Kes on sinu arvates Mängukoopa parim disainer, disainitunnelis?
-Megumi ikka. Kuigi ta enam ei disaini vist, meeldivad mulle tema disainitud asjad kõige rohkem.
10.Ütle mingisugune hea õppimise nipp koolis, et koopakollid õngitseksid koolis head hinded välja.
-Õppida tuleb hoolega. Ega see ei aita, kui lahendad lihtsalt ülesanded ära. Ise tuleb aktiivne olla ja püüda rohke. Keep calm and study hard!

No comments:

Post a Comment