Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Smokie-ga

1.Sa lahkusid siit päris pikaks ajaks. Mis sind ümber pani mõtlema, et sa oled siin tagasi?
-Ega ma täpselt ei teagi.soovisin edasi teha graafikat, kuigi olen siit ammu välja kasvanud.
2.Sa teed urustaffi Gimbis. Kuidas oskad sa seal nii ilusaid asju teha? Kas tõesti harjutamine teeb meistriks?
-Ilmselt küll.Hetkel olen juba graafikat gimbis teinud 2 aastat või siis 3.
3.Ma vaatasin sinu kolliuru headerit ja seal oli kirjas ''Eleryn''. Kas see on sinu uus kasutajanimi või?
-Jah, nime Smokiet ma päris ära vahetada ei raatsi.
4.Mis on sinu tulevikuplaanid seoses Mängukoopaga?
-Tulevikuplaane vist polegi.Kavatsen need koledad suvepäevad siin veeta, aga kui kool hakkab siis ei jää mul enam aega, et siin olla.Vähemalt ma avan nii.
5.Kuidas sisustad oma vabaaega? Mängukoopas istudes?
-Vabalajal käin tantsimas,olen arvutis ja kindlasti söön : D
6.Kas sinu arvates on Mängukoopas ikka samasugune võrreldes selle päevaga, mil sa registreerisid siia?
-Ma arvan et ikka mingid muutused siin selle ajaga tulnud on-Kollitehases riided on teistsugused ja ilusamad,foorum on läinud ka paremaks.
7.Mis lood on sul Finni ja Jackiga?Milliseid tundeid nad sulle tekitavad?
-Nad on lihtsalt nii armsad poised,Esimest korda nägin neid wehearis ja ma pidin neist kohe endale kolliuru kujunduse tegema.Mingeid erilisi tundeid nad küll ei tekita.
8.Kus kohas võib sind veel kohata v.a foorum?
-Ega ma mujal väga polegi.Vahest jutukas.
9.Kui palju punkte plaanid sa endale koguda? Kas sul on veel mingisugune sihtmärk, kuhu tahaksid siin edasi jõuda?
-Ei teagi.Isegi 10 000 punkti oleks piisav minujaoks :).Tahaksin olla väga-väga hea graafika tegija, sest ma arvan et mul on veel gaafika tegemises jõuda kuhugile-päris tipus ma siiski veel ei ole.
10.Ütle koopakollidele midagi salapärast (:
-Midagi salapärast?See ei ole küll salapärane, aga käituge kõik hästi ja saage kõik omavahel hästi läbi!

No comments:

Post a Comment