Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Krishunt-iga

1.Ma lugesin, et sul on põhikool ametlikult lõpetatud, mida sa veel siin teed?
-Olen küll mõelnud lahkumisele, kuid mu jutukas viibivad sõbrad, kelle ma siit saanud olen, hoiavad mind kinni (ise teadmata). Teiseks põhjuseks võiks öelda, et ma levitan laiali punki, metalit ja anarhistlikke põhimõtteid.
2.Kujuta oma elu ette ilma pungita.. Mis elu see oleks ilma pungita?
-Väga kurb ja masendav elu, kus absoluutselt kõik käiks mulle närvidele ja arvatavasti sureks ma noorelt närvide ülesütlemise ning pideva kurjuse ja kurbuse tõttu üles.
3.Sinu välimus on tehtud Villu Tamme järgi. Miks just tema valisid?
-Härra Villu Tamme on üks Eesti punklegendidest ja seega ka üks minu eeskujudest. Muide, see vanamees saab sel aastal 2. novembril 50-aastaseks. Need võiksidki olla põhjused, miks mu hetkene välimus tema järgi tehtud on.
4.Mitmeks aastaks plaanid veel siin olla?
-Pool aastat kuni aasta või kaks, aga eks näeb, mis tulevik toob.
5.Sa oled tüdruk, kas keegi on sind siin poisiks ka pidanud? Kui jah, siis mida sa arvad sellest, solvav?
-Eks ikka ole internetis olnud neid inimesi, kes mind poisiks pidanud on. Ma ei pea seda eriti solvavaks, kuna ma olengi rohkem selline poisilik neiu ning mulle on terve mu elu meeldinud meessoost isikud (lapsepõlves pole olnud sellist ''öäk, poisipisikud'' perioodi). Ma ei mänginud lapsepõlves kunagi nukkudega - ma mängisin mudelautodega, plastiksõduritega (kahju, et tol ajal enam tinasõdureid polnud), ronisin puude otsas ja jooksin õues ringi.
6.Kindlasti paljud kutsuvad sind punkariks? Kuidas selline hüüdnimi sulle mõjub?
-Tegelikult võiksid rohkemad mind punkariks kutsuda. See hüüdnimi meeldib mulle ning see kirjeldab mu elu.
7.Millised on sinu siinsed soovid, seoses Mängukoopaga?
-Kujundus võiks taas muutuda - seda pole ammu juhtunud. Oleks vinge, kui see muutuks taas selliseks, nagu ta 2003. või 2005. aastal oli.
8.Kas sa oled siin kohanud oma hingekaaslast,või kedagi, kellel on sinuga samasugune muusikamaitse?
-Jah, ma olen kohanud kahte neiut - üks (Heavy_Kalkun) on punkar ja metalhead, just nagu minagi ning teine (Criksu) kuulab punki ja rocki (ja Terminaator on ta südames erilisel kohal). Mõlemad on väga vinged inimloomad. Ja mul õnnestus ka ühele koolikaaslasele (Mustachele) pungi pähe suruda ja see oli üks väga suur saavutus, kuna ta kuulas pigem (vahest kuulab hetkel ka) Wiz Khalifat ja vene räppi, kui sellist brutaalsust.
9.Mulle väga meeldib sinu praegune kasutajanimi.See on kuidagi tavaline,kuid eriline.Kui palju aega läks sul selle kasutajanime mõtlemisele?
-Võiks öelda, et umbes 10 minutit. Istusin tol hetkel niisama jutukas, suheldes teistega, kui mõtlesin, et peaks kasutajanime muutma. Kuna ma kuulasin tol hetkel Metsatöllu, tuli mulle esimese asjana meelde hunt. (Metsatöll on ka vanas eesti keeles ''hunt''). Ning kuna üks mu hüüdnimedest on Kris, soovisin ka selle nime sisse panna. Natukese aja pärast oligi meil inimestega kokku pandud ''Krishunt''. (Tänage must_inglit ka).
10.Ütle midagi pungilikku.
-Punk ei ole surnud, punk jõi end lihtsalt koomasse ja punkliikumine ei lõpe kunagi, raisk!

No comments:

Post a Comment