Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu LoveHellu-ga

1.Kas sa oled kunagi mõelnud siit lahkumisele?
-Jah ja olen ka lahkunud aga 7kuuks ja ma lic pidin tagasi tulema.
2.Kuidas iseloomustaksid ennast Mängukoopas. Kas sa arvad, et võid olla paljudele koopakollidele eeskujuks?
-Kas just OLEN EESKUJUKS seda ei usu aga püüan ikka.
3.Kellelt sa kõige rohkem urustaffi tellid?
-Mmm... Tellin paljudelt ja kui arvuti parasjagu paranduses pole teen isegi.
4.Kui kergelt andestaksid petturile, kes on sind äsja petnud? Kas sind on siin kunagi ka petetud?
-Ise ei olegi vist petta saanud aga ma ei andestaks mingile petturile... las vastotab oma nõmeda teo eest!
5.Kas Mängukoobas on sinu esimene sait, mida sa külastad kohe, kui arvutisse oled jõudnud?
- Ei. mul on tavaliselt järjekord ikka nii et ask.fmi siis fb-i, siis instasse ja lõpuks maiuspalaks MK.
6.Kui palju pöörad tähelepanu oma Mängukoopa välimusele?
-Pööran viimasel ajal rohkem tähelepanu. 
7.Kas sa oled leidnud siit kohast sõbranna või sõbra pärisellu?
-Jahh . paar tükki ;) Nad on toredad pazzi153 tunnen juba üle aasta. ta on mulle nii armsaks saanud :3 ja LittleCrazyGirl iga hakkasime paari päeva eest suhtlema . ja tundub ka tore inimene.
8.Mitu tundi veedad sa Mängukoopas(päevas)?
-Ohhm kuidas kunagii! Praegu on mul mõni võistlus pooleli sp vb rohkem kui tavaliselt. aga yldiselt 1H ikka.
9.Mitu protsenti pakuksid Mängukoopa kujundusele?Kas see meeldib sulle?
-9.80%
10.Ütle midagi kasulikku, et koopakollid lõikaksid sellest endale kasu (:
-Mmm.... Olge üksteise vastu hoolivad ja mõelge ka teiste tunnetele enne kui midagi halvasti teed v kirjutad teisele kollile! !!!! =]

No comments:

Post a Comment