Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Keidi23-ga

1.Mitu aastat oled sa umbes siin Mängukoopas pesitsenud?
-Ma täpselt ei teagi, aga mingi 5 aastat ikka.
2.Kõik tegelikult teavad, et Mängukoobas on välja surnud sait. Mis hoiab sind siin kinni?
-Päris palju inimesi külastavad seda just suvel, siis pole kellegil midagi teha ja tullakse koopasse. Seda teen ka mina.
3.Külastasin sinu kolliurgu ning mulle jäid silma sinu tehtud asjad. Mida sa küll arvad oma valmistatud asjadest?
-Mis ma ikka arvan, enda tehtud asjad ikka endale meeldivad. Kuid ma ei ütleks, et ma üks kõigepro'mate seast olen.
4.Kas sa arvad, et urustaffi tegemine tagab sulle ka tulevikus edu?
-Kindlasti!
5.Sinu välimus on üpris sms-ide rikas. Kas sul on tulnud sellist mõtet, et miks sa küll raiskasid oma/vanemate raha selliste nõmedate asjade peale?
-Ei ütleks, et mu välimus nõme on. Ma muidu ei oleks raisanud, aga meil on perepakett, kus iga kuu on kindel summa, mida ema maksab, ükskõik kas me raiskame selle summa väärtuses või mitte. Ja vahel lihtsalt pere ei raiska seda kindlat summat sõnumite ja kõnedega ära. Ja siis mu ema lubabki saata mk sõnumeid, sest nkn ta peab selle raha maksma. Las ma siis parem laristan selle siia ära, kui niisama raisku läheb.
6.Mida sa arvad, mida tuleks teha, et Mängukoobas jälle aktiivsemaks muutuks, nagu varasematel aegadel?
 -Ei saagi midagi teha, ükski asi ei ole igavene.
7.Mida sa arvad Mängukoopas petturitest? On sind kunagi ka petetud?
-Petturid on tõega väga haiged inimesed. Mind on petetud nii, et olen maksnud 100 tähte, et saaksin smsi, mida mulle ei saadetudki.
8.Märkasin, et sa oled paljudes kampades liige. Kas sa oled igas kambas aktiivne?
-Hehe, olen ja paljudes kampades, kuid käia ma seal ei viitsi. Ütlen ausalt, et ainus kamp mida ma vahel külastan on ♥Armastame jooksmist!♥ Võite mind nüüd kõik enda kampadest välja visata.
9.Millist Mängukoopa osakonda külastad sa tihti (foorum,jutukas,punnijaht jne...)?
-Foorumit külastan 24/7 ja punnijahis püüan ka kõik mängud igapäev korra läbi teha.
10.Palun, ütle midagi positiivset Mängukoopa kohta, mida oled varem tahtnud öelda.
-''Koobas on täis sõbralikke ja ühtehoidvaid inimesi. Kui neid ei oleks, ei oleks ka enam Koobast!''

No comments:

Post a Comment