Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu love_puppy-ga

1.Mille peale sa tavaliselt Mängukoopas punkte raiskad?
-Tavaliselt teen võistlusi ning auhindade peale lähevad punktid.Ostan riideid ning tellin stuffi.Sellepärast mul kunagi ei ole palju punkte sest olen raiskaja ;D 2.Kellest võtad siin eeskuju? Miks?
2.Kellest võtad siin eeskuju? Miks?
-Ei võtagi kellestki,teen tavaliselt nii nagu ise tahan.
3.Oled päris palju foorumis postitanud. Kui suureks soovid seda arvu puhuda?
-Tegelikult ma ei jälgi seda arvu.Lihtsalt meeldib foorumis postitada.Aga mida suurem arv seda parem ;)
4.Oled muidu rahul moderaatorite tehtud tööga? Sooviksid kunagi ise sellist tööd saada siin?
-Olen jh suht rahul kuigi võiks midagi uut tulla ning koobas astiivsemaks teha.Ise ei tahagi olla modedaator,meeldib kõik nii nagu on. 
5.Nagu ma aru sain, siis sul on 1.aprillil sünnipäev. Kuidas sa siis seda päeva tähistad?Naljaga?
-Tähistan tavaliselt,nagu kõik teised inimesed,väiksena tähistasin naljaga ning kõik tegid minu puhul nalja aga nüüd see on minule tavaline päev. 
6.Kuidas selline kasutajanimi küll sündis?
-Kui olin väiksem siis meeldisid väga kutsikad.Kui ma siia registreerusin siis sel päeval sain varjupaigast omale koera.Nii see kasutajanimi sündiski. 
7.Mitmendast eluaastast alates oled sa siin olnud?
-Ma ei mäletagi,aga ma arvan umbes 10 aastaselt äkki (praegu olen 16). 
8.Milline mulje jäi sul Mängukoopast alguses, kui sa registeerisid?
-Alguses kui registreerusin mängisin siin ainult mänge aga hiljem hakkasin käima foorumis.Mulle väga meeldis siin. 
9.Kui tihti käid suvel siin? Külastad pea igapäev või jääb mõni päev ka vahele?
-Praegu käin suht tihti kuna kodus on igav ja pole midagi teha.Mis sest et suvi on. 
10.Soovita midagi koopakollidele suveks.
-Nautige suve ! ;)

No comments:

Post a Comment