Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Zoey-ga

1.Hei! Kus pärineb selline kasutajanimi? See tuletab mulle ühte multikat meelde.
-Mu kasutajanimi on Horseland-i tegelase Zoey Stiltoni järgi pandud
2.Mida sa arvad, mitu headerit oled sa endale umbes teinud?
-Umbes 20 äkki
3.Mitu SMSi oled sa juba sellel aastal saatnud omale?
-Umbes 10 ma arvan
4.Mitme aastaselt plaanid siit kaduda?
-Ma ei teagi, eks tulevik näitab, aga üritan ikka siin kaua olla :)
5.Kas sulle on varem ahelkirju saadetud siia? Mida sa üldiselt arvad nendest ahelkirjadest?
-Ei ole, mina küll ei tea :D :D Pole nende kohta mingit arvamust :D
6.Oled samuti Pastakasse mingisuguse järjejuttu leiutanud. Kas sinu arvates on järjejuttude kirjutamine keeruline või soovitaksid seda kõigile proovimiseks?
-Minu jaoks on keeruline, aga soovitan teistel küll kirjutada ;)
7.Kuidas sa ennast kirjeldaksid Mängukoopas (kiiksud ja vead)?
-Jummel küll! Ei tule midagi pähe:/
8.Kui palju aega veedad sa siin mängude mängimisega?
-Ei mängi eriti
9.Kas sul on siin ka keegi, kes on sinu eeskujuks?
-Ei
10.Kui sul on siin valida, et kas Mängukoobas või kool- millise sa neist variantidest valiksid? -Mängukoobas. Päriselt :D

No comments:

Post a Comment