Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Yolada-ga

1.Sa teed imelist staffi.Kindlasti paljud soovivad samamoodi teha.Aga,kui palju kiidusõnu oled sa üldse saanud?
-Teen ka või? :D No tegelt olen neid palju saanud, võistlustelt ja ka tellimisteemadest ja kolliurust. Vaevalt neid nii palju on, kes minust eeskuju võtaksid, sest siin on ka minust paremaid tegijaid.
2.Sa ilmusid ei tea kus kohast.On sul varemgi olnud siin kasutaja või oled siin täitsa uus?
-No, tegelikult on küll olnud. Mul oli seal suht palju punkte, väga palju asju sms'ide eest, aga keegi napakas sai kuidagi mu kasutajasse sisse, kulutas punktid ära, vahetas parooli ja nüüd jäi kasutaja seisma, kahjuks. Tagasi ka seda ei saanud, sest ei mäleta millise e-mailiga see kasutaja sai tehtud, võib-olla panin sinna lihtsalt mingid suvad tähed(ka see on võimalik).
3.Liikuv header maksab sul 10 tähte, kolliurus.Kas sinu arvates on sinu headerid seda väärt?
-Maksab tõesti 10 tähte. Ma ei oskagi öelda, kas on, aga nii mõnedki on öelnud, et oleksid nõus ka rohkem maksma, et saaksid tellida minult.
4.Mida sa soovid siin saavutada?Miks?
-Tahaksin saada siia palju punkte, saada n-ö tuntuks staffitegijaks. Seda sellepärast, et arvatavasti olengi siin, et teha staffi. Mõni aeg tagasi taasavastasin photoshopi ja mõtlesin, et miks ka mitte siin hakata jälle staffi tegema.
5.Kui palju rõhku paned Mängukoopa kuulsusele?
-Väga palju ausaltöeldes ei panegi, pigem eelistan seda, et mul on teatud inimesed, kes mind teavad, aga üleilma kuulsaks ka ei tahaks saada.
6.Suvel oled sa eriti aktiivne.Kas sa Mängukoopa kõrvalt jõuad ka oma isikliku eluga tegeleda?
-Põhimõtteliselt veedan jah siin suvel rohkem aega, sest ülejäänud ajast on ju kool. Isiklikuks eluks jääb ikka küllaga aega, sest päevas olen siin paar tundi, mõnikord saan vaid korraks sisse logida. Võibolla tundub tõesti, et ma veedangi siin oma päevad, aga ei.
7.Kas sul on Mängukoopas mõni iidol ka, kelle moodi sooviksid olla?
-Staffitegijatest on minu iidoliteks kindlasti Daisy, sydameke98 ja tigerlily. Moonlightshade on ka mingil määral, sest tahaksin ka jõuda siin sama kaugele, kui tema.
8.Kellega saad Mängukoopas kõige rohkem läbi?Oled sa siit leidnud palju sõpru?
-Kõige rohkem saan läbi Cabbage'ga, kunagi suhtlesin tihedalt ka tigerlily'ga, ka Cindrella'ga suhtlen, aga on ka palju teisi kolle, kellega olen sõber :)
9.Mis sulle Mängukoopa kollides kõige enam meeldib?

-Mängukoopa kollides meeldib mulle arvatavasti kõige rohkem see, et väga paljud neist on sõbralikud(ei tea kas siis vaid siin või ka päriselt), nii mõnedki on ka väga abivalmid.
10.Ütle midagi rahustavat, et kuumaverelised koopakollid maha rahuneksid.
-Kuumaverelised? Ma ei teagi selliseid kolle x)

No comments:

Post a Comment