Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Ariana-ga

1.Sinu kasutajanimi on sellise eripärase loomuga. Kas see on sinu mõeldud või on see otsitud?
-Ma olin übersuur Harry Potteri fänn ja see kasutajanimi tuli Albus Dumbledore õe nimest.
2.Kas sinu unistuste maaks on London?
-Üks nendest kohe kindlasti, aga mulle meeldivad ka Ameerika ja Kanada.
3.Mitme aastaselt sa siia registeerisid? Mis oli selle põhjuseks?
-Ma arvan, et ma olin mingi 6-7-aastane.Põhjuseks oli see ,et mu parim sõber oli siia registreeritud.
4.Kas sa oled väga paljuvaeva näinud oma kasutajaga? Hoolid sellest tõeliselt?
-Ma ei ole selle kasutajaga palju vaeva näinud, aga ma hoolin sellest väga ,sest see on mul olnud päris kaua ja mulle meeldib siin aega veeta.
5.Kas sul on siin palju sinu vanuseid sõpru?
-Palju ei ole ,aga mõned ikka :)
6.Kui palju oleksid sa nõus oma päris raha kulutama, oma Mängukoopa kasutajale?
-Eks natukene ikka ,kui selle eest mingit 'lunaraha' nõutaks.
7.Kas sinuga saavad koopakollid hästi läbi? Ei ole mingisugust ''interneti kaklust'' toimunud?
-Ma saan endaarust kõigiga hästi läbi ,sest mulle ei meeldi väga vaielda ja sellist asja pole veel juhtunud.
8.Sul on Pastakas palju järjejutte. Kuidas sulle iseenesest meeldib neid kirjutada?Soovitaksid teistelegi või peavad ainult need kirjutama, kellel on selline asi geenides?
-Mulle endale meeldib kirjutada ,aga enam ma ei julge neid postitada ja need seisavad lihtsalt arvutis. Teise punkti juurde minnes arvan ,et kõik võiksid kirjutada, harjutamine teeb meistriks :)
9.Kas sa tahaksid, et kõik tunneksid sind siin?
-Mind väga populaarsus ei huvita, niiet mul on ükskõik.
10.Kirjuta siia mingisugune ilus mõttetera, mida sa tead peast (;
-Kui sa pole päike ,siis elu ei keerle sinu ümber

No comments:

Post a Comment