Wednesday, August 21, 2013

Intervjuu Criksu-ga

1.Sulle meeldib bänd nimega Terminaator? Kuidas see siis niimoodi juhtus?
-Meeldib tõesti, väga. Ma ei teagi, Termikas on mulle meeldinud nii kaua, kui end mäletan. Esimesed lood avastasin vist tänu õele ja nii see läks, hakkasingi neid kuulama. Nüüdseks on sellest möödas juba väga-väga kaua aega, kuid Terminaator oli, on ja jääb igaveseks.
2.Ürita mulle öelda kolm põhjust, miks sulle meeldib see koht, mõtlen selle all Mängukoobast.
-Oh, esiteks kindlasti see, et olen siit leidnud inimesi, kellega saan hästi läbi ja keda võib usaldada, ehk siis sõpru. Teiseks on see selline koht, kus sa saad end näidata sellisena, nagu oled, sa ei pea mitte mdagi varjama, sest mingis mõttes jääb sulle anonüümsus siiski alles ja keegi ei tunne sind siin. Kolmandaks on siin lihtsalt mõnus keskkond, kuigi, olgem ausad, aastaid tagasi, kui koobas aktiivne oli, oli see ka hubasem ja kokkuhoidvam.
3.Kas sa kujutad oma praegust elu ilma punki, popi või rockita?
-Ilma popita ilmselt küll, asendaksin selle lihtsalt mõne muu muusikastiili, näiteks metaliga. Tänapäeva pop-muusika mulle peale ei lähe. Muusika on alati olnud osa minu elust ja kui seda nüüd ühtäkki ei oleks, siis oleks päris raske hakkama saada.
4.Kui kaua sul umbes läks üldse aega selle kasutaja kujundamisele?Kui suure kergusega seda võtsid?
-Tegelikult pole ma kunagi selle kasutajaga eriliselt vaeva näinud, kõik on aja jooksul ise niimoodi juhtunud. Eks aastatega ikka midagi muutub ja ideid tekib juurde. Oli aeg, mil pidin kindlasti kokku saama mingisuguse punktisumma või tähtede arvu, aga praegu läheb kõik nii, nagu minema peab.
5.Mida sa teeksid, et Mängukoobas oleks teistele koopakollidele põnevam?
-Issand, ma ei teagi. Üksi on raske midagi teha ja ma ei tea, mis teiste kollide jaoks põnev on. Aastate tagust aktiivsust tahaks muidugi tagasi, aga mis läinud see läinud, ega sellist koobast, nagu kunagi oli, sellist enam ei ole ega tule. Hea mälestus jääb siiski alles.
6.Millises kohas sulle kõige rohkem meeldib käia (jutukas,foorum,punnijaht..) ja miks?
-Kõige rohkem naudin ilmselt jutukat ja foorumit. Foorumit sellepärast, et mulle meeldib erinevaid asju arutada ja jutukat sellepärast, et seal käib koos väga omapärane rahvas ja olen nende hulgast endale ka sõpru leidnud.
7.Aastaid tagasi sa disainisid? Kas sa saaksid mulle öelda, miks sa selle lõpetasid? Sul on ju tegelikult siiamaani annet olnud.
-Hahah, kõigepealt ma tänan. Jah, disainisin küll, aga see oli väga algeline ja rohkem selline katsetamine, et kas tuleb midagi välja või mitte. Nüüd neid kunagisi töid vaadates ma neis midagi erilist ei näe ja tbh, uhke ka ei ole. Lõpetasin... Ma ei tea isegi, miks. Ma pole tegelikult eriti püsiv inimene, ilmselt olid põhjusteks motivatsioonipuudus ja millegi uue ja huvitavama leidmine.
8.Sa blogid..Kuidas see üldse mõjub sulle?
-See mõjub hästi, saan end välja elada ja teistega mõtteid jagada.
9.Kus kohas näen sind kõige rohkem, juhul kui tahan sind leida? 
- Ilmselt võib mind leida jutukast või foorumist. Alati võib kirjutada või messida ka. Tihti on nii, et olen küll koopas, kuid ei liigu väga ringi. Seega kõige tõenäolisemalt saab mind kätte kirja või messy teel.
10.Sõna midagi võluvat...
-Oh well, vahetevahel on vahede vaheliste vahede vahel vahed vahel. Orginaalsusega ma just ei hiilanud, keel läks sõlme ja ‘vahe’ ei tundugi enam sõnana. Nautige elu!

No comments:

Post a Comment